Nieuw-Zeeland en Dubai 2014 - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Niek Evers - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland en Dubai 2014 - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Niek Evers - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland en Dubai 2014

Door: Niek Evers

Blijf op de hoogte en volg Niek

07 November 2014 | Nederland, Hengelo

Hey Hey,

Over een paar daagjes is het zover, dan vertrek ik naar Nieuw-Zeeland. In Nieuw-Zeeland ga ik proberen zo nu en dan een reisblog van mijn reis op deze site te zetten, als ik tijd en Wifi heb natuurlijk :P. Natuurlijk ga ik ook proberen enkele foto's te plaatsen zodat jullie een beetje kunnen proeven hoe awesome de reis is (gaat worden).

Dus mocht je geinterreseerd zijn in mijn reis, dan kun je hier mijn ervaringen lezen en bekijken.

Cya

  • 07 November 2014 - 12:02

    Sanneke:

    Heej veel plezier!!!
    Hoelang denk je in nieuw Zeeland te blijven?
    Ik kom waarschijnlijk in mei daar voor een jaar.

    goede vlucht en geniet :)

  • 07 November 2014 - 12:36

    Harrie:

    Top Niek, de link is op m'n telefoon!!

  • 07 November 2014 - 13:10

    Anita:

    We zijn benieuwd naar je verhalen en foto's.

  • 07 November 2014 - 13:28

    Niek Evers:

    Hee,

    Dankjewel komt zeker goed. Aah dan ben ik alweer weg, maar ik wens jou ook alvast veel plezier en lekekr genieten!

  • 07 November 2014 - 13:42

    Ronald:

    Niek,

    Veel plezier en geniet van alle avonturen. Ik zal je blog vanuit het Noorse poolgebied proberen te volgen ;-)

    Goede reis!

  • 07 November 2014 - 15:56

    Connie Van Deursen:

    Niek een hele goeie reis met fijne nieuwe ervaringen!

  • 07 November 2014 - 17:00

    Hans Oude Avenhuis:

    He Nick,

    Een nieuwe globe trotter in de familie. Jetse, mijn zoon, is momenteel aan het werk bij Stray in Auckland.
    Heeft al veel gezien van het land en kan je wellicht mooie aanbevelingen geven.

    Veel LOL.

  • 07 November 2014 - 17:30

    Niek Evers:

    Dank jullie wel voor de leuke reacties :)

    @Hans, ik begin mijn reis in Auckland op 15 november, hier kom ik 13 november aan zodat ik nog twee dagen over heb. Wellicht een idee om samen met Jetse wat te gaan drinken?

  • 08 November 2014 - 01:32

    Els Brager:

    maak er iets moois van goede vlucht en vooral veel genieten.

  • 20 November 2014 - 07:07

    Astrid:

    Niek kunnen we al genieten van mooie foto's die je gemaakt hebt? Ik wens je nog een fijne reis toe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niek

Hoi Hoi, Mijn naam is dus Niek Evers en ik probeer zo veel mooie reizen te maken als ik kan. Mijn volgende reis die ik ga maken is naar Nieuw-Zeeland en Dubai. Ik hoop dat jullie mijn verhalen blijven volgen =) Groetjes, Niek

Actief sinds 25 Dec. 2010
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 34974

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 19 December 2014

Nieuw-Zeeland + Dubai

28 Februari 2011 - 25 Juni 2011

Ghana 2011

Landen bezocht: