Het Begin - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Niek Evers - WaarBenJij.nu Het Begin - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Niek Evers - WaarBenJij.nu

Het Begin

Door: Niek Evers

Blijf op de hoogte en volg Niek

13 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hola,

Dinsdag aan het einde van de middag ben ik richting Schiphol vertrokken met Jasper om mijn reis naar Nieuw-Zeeland te beginnen. Om hier te komen heb ik drie verschillende vluchten nodig gehad. Namelijk van Schiphol naar Dubai (6,5 uur), van Dubai naar Sydney (14,5 uur) en van Sydney naar Auckland (4 uur). Met deze reizen heb ik door het tijdsverschil het voor elkaar gekregen om binnen 36 uur drie keer goedemorgen te kunnen zeggen haha best wel een beetje raar. Het is hier nu inmiddels 12 uur later dan in Nederland.
Onderweg vele gezellige mensen tegen gekomen uit landen als India, Engeland, Nederland en Tsjechië. Erg leuk om deze mensen te ontmoeten terwijl ieder een ander reisdoel had.

In Auckland heb ik door middel van een taxi mijn hotel opgezocht voor 2 nachten. Een leuk hotel, met gastvrije mensen. Wat direct opviel zijn alle heuvels in de stad waar je met de auto overheen gaat. Het is namelijk niet het vlakke Nederland. Het weer is dan wel weer net zoals in Nederland, stralende zon, 12 graden en uit het niets een hoosbui waarna ook de zon zo weer schijnt.

Na een reis van 32 uur kan het nu dan toch echt beginnen, het Begin van mijn reis door Nieuw-Zeeland

  • 13 November 2014 - 07:01

    Daniele:

    Fijn om te horen dat je een goede vlucht hebt gehad nu lekker gaan genieten van je reis! En je boog ga ik zekers volgen.
    Gr Daan

  • 13 November 2014 - 07:47

    Ankie Smith- De Jong:

    Ik wens jullie heel veel plezier op dit geweldige avontuur en deze bijzondere en mooie reis. Ik ga jullie volgen, want het zal zeker een nooit te vergeten ervaring worden. Heel veel plezier en geniet ervan. Gr. Ank

  • 14 November 2014 - 09:26

    Rayke:

    Veel plezieerrrr!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niek

Hoi Hoi, Mijn naam is dus Niek Evers en ik probeer zo veel mooie reizen te maken als ik kan. Mijn volgende reis die ik ga maken is naar Nieuw-Zeeland en Dubai. Ik hoop dat jullie mijn verhalen blijven volgen =) Groetjes, Niek

Actief sinds 25 Dec. 2010
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 34964

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 19 December 2014

Nieuw-Zeeland + Dubai

28 Februari 2011 - 25 Juni 2011

Ghana 2011

Landen bezocht: